الاثنين، 2 أبريل، 2012

حفل توقيع جماعي - حكايات النورس - ضوء اسود - في صحتك يا وطن و كتاب بنكهة مصر

حفل توقيع جماعي

لأنها  حكايات لنورس مسافر على الدوام , يحكيها في يوم الجمعة القادم على ضفاف الاسكندرية !
مكتبة ديوان - فرع مكتبة الأسكندرية
من 4 الى 7
كلي شوق للقياكم :)

هناك 10 تعليقات:

P A S H A يقول...

ألف ألف مبروك يا أستاذة ربنا يكرم حضرتك ويوفقك وجميع الزملاء الأفاضل المشاركين بأعمالهم إن شاء الله
:)

هدير يقول...

الله يبارك فيك يا أ. شريف
ادعيلي :)
و مبسوطة جدا بتشجيعك و دعمك ^_^

نور الدين يقول...

كم يشرفنى ياهدير أن أشاركك حفل التوقيع
شرف لى ولروايتى
أدام الله الاحترام بيننا
تحياتى صديقتى الطيبة

مصطفى سيف الدين يقول...

الف مبروك يا هدير
و يشرفني ان اشاركك الحفلة
ان شاء الله يكون يوم رائع بروعة الصحبة

Bent Ali يقول...

الف مبروك يا هدير

حفلة موفقة يا رب

هدير يقول...

دمت بخير نور
العفو ...الشرف لي انا
اتمنى من الله ان يكون حفلا موفقا لنا جميعا
تحياتي اليك :)

هدير يقول...

الله يبارك فيكي يا وفاء
دمتِ لي :) !

مصطفى سيف الدين يقول...

مش عارف يا هدير بس حاسس اني علقت هنا
من زمان
يا ريت تشوفي الرسايل الغير مرغوب فيها
لو ما لقتيش يبقى انا عندي زهايمر :(

هدير يقول...

مصطفى العزيز
و صلتنى رسالتيك و اسعدتني مرتين
:)
العفو حقيقة ..الشرف لي انا
دمت بخير و ان شاء الله يوم موفق بصحبر اروع

shery يقول...

ألف ألف مبروووووووووووك ياهدير
تستحقين كل تقدير واكثر يا غاليتي
في انتظار جديدك
تحياتي يا اغلى الناس